Niaga secara kecil-kecilan : 'Puteri Bakery'
Follow | Home
De'Cake
케이크 : Keikeu ( Cake ) [Korean's Language]
Sunday 5 October 2014 | 19:12 | 0 Moon[s]
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh .
Ada jugak masa nak update cake-2 yang saya dah disiapkan 
dalam masa terdekat ini . 

Disebabkan post saya ni hanya berkaitan dengan kek , 
saya pun dah taktahu dah nak buat title for the new post ni .
Ape pun , if you are interested , just contact and let me know .
Make sure order awal so that saya boleh siapkan on time .





































Okay lah .
That's all for today .
Enjoy it .
And kalau berminat , boleh lah ws or contact dekat mana-2 .
Tapi kalau nak lebih mudah , ws je saya .
Assalamualaikum .

Old Post | New Post
Assalamualaikum
Do enjoy my post ;D



Contact here ;D

❀ 0176019877 / 0173504548 ❀

❀ WeChatID : Suzanah_Sangit ❀

❀ WhatsApp : 0176019877 ❀

Or
FaceBook |LikePages