Niaga secara kecil-kecilan : 'Puteri Bakery'
Follow | Home
De'Cake
Various Kind of Cake
Monday 3 February 2014 | 06:02 | 0 Moon[s]
Assalamualaikum .
Seronok rasanya akhirnya ada jugak masa nak update blog ni .
Dah lama rasanya tak update blog . Agak busy dlm masa terdekat ni .

Dan alhamdulillah . Untuk post yg terbaru ni 
saya nak tunjukkan hasil-hasil cake yg baru yg telah saya buat selama
saya tak berpeluang mengupdate blog ni .

Seperti biasa , untuk mempromosikannya , saya akan bagitahu lah ..
Jika berminat boleh lah call atau contact seperti yg telah dimaklumkan di dalam blog ini .

  1. Kek 3 Tingkat (Wedding Cake)
  2. Choc Cupcake (Birthday )
  3. Carrot Cake
  4. Fondant Cake (Wedding Cake)
  5. Pavlova (Birthday) : taste like a marchmellow






    Maybe that's all for today . Hope you all will enjoy with my post today .
    And seperti biasa kalau berminat , call atau contact saya .
    Assalamualaikum ;D

Old Post | New Post
Assalamualaikum
Do enjoy my post ;D



Contact here ;D

❀ 0176019877 / 0173504548 ❀

❀ WeChatID : Suzanah_Sangit ❀

❀ WhatsApp : 0176019877 ❀

Or
FaceBook |LikePages